Stiti cat timp pierd angajatii pentru a gasi un document in calculatorul lor?

Un studiu recent a aratat ca, in medie, un angajat pierde cel putin 25 minute pe zi cautand documente in loc sa efectueze sarcina ce-i este destinata. La o companie de 100 de angajati, pierderile sunt de 300.000 USD pe an. Bani care s-ar putea regasi in profit sau in investitii.

Luand in calcul acelasi exemplu, o organizatie cu 100 de angajati poate pierde pana la 150.000 USD anual din cauza gestionarii prea lente a documentelor si a supraincarcarcarii administrative a managerilor.

Nu in ultimul rand, pierderea documentelor poate produce costuri nedorite, constand in penalitati sau litigii cu partenerii si clientii dumneavoastra. Mai mult, renumele si brandul in care ati investit ar putea fi afectate grav.

 

Image

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s