IMPORTANT IN STRATEGIA DE COMUNICARE

O strategie de comunicare se elaboreaza in 8 etape. Ele trebuie urmate succesiv:

– identificarea publicului tinta;
– definirea obiectivelor;
– proiectarea mesajului;
– alegerea canalului mass-media;
– evaluarea bugetului;
– deciderea asupra mixului promotional;
– masurarea rezultatelor;
– coordonarea activitatilor de comunicare.

Pentru o prezentare elaborata trimite solicitarea la comandawebsite@gmail.com

In retail, planul de marketing anual poate fi un instrument foarte util sau dimpotriva ceva ce tine pe loc activitatea. Planul de marketing da ritmicitatea vanzarilor, ajuta estimarea vanzarilor si implicit a costurilor si bugetelor.

Advertisements

1 Comment

  1. Pingback: IMPORTANT IN STRATEGIA DE COMUNICARE | COMANDA WEBSITE

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s